مراسمات

  • 6084
  • 291 مرتبه
ویژه‌برنامه‌های شهادت امام رضا (علیه‌السلام) (مهر 99)

ویژه‌برنامه‌های شهادت امام رضا (علیه‌السلام) (مهر 99)

1399/07/28

1. گل‌دختران و گل‌پسران علوی ما در مراسمی کوچک و بی‌ریا با پخش پویانمایی با گوشه‌هایی از زندگی پیامبر مهربانی‌ها (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و کریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و ولی‌نعمتمان امام رضا (علیه‌السلام) آشنا شدند.

در این روز بچه‌های دوست‌داشتنی کلبه به‌قرار و رسم همیشگی دقایقی مهمان استاد ارجمند و عزیز سرکار خانم پزشکی‌راد بودند.

 

2. بسته‌های فرهنگی معنوی به مناسبت شهادت امام رضا (علیه‌السلام) برای برخی از دختران و پسران آسمانی که حاویِ نامه‌ای از طرف امام رئوفمان (به استناد نامهٔ حضرت رضا (علیه‌السلام) به عبدالعظیم حسنی) بود، از طرف علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) به دختران و پسران عزیز، توزیع گردید.

 

3. مراسم عزاداری ویژه خانواده‌های آسمانی در روز شهادت برگزار شد. در این مراسم پس از قرائت زیارت‌نامه امین‌الله و ذکر توسل به حضرت رضا (علیه‌السلام)، از بیانات ارزشمند جناب آقای دکتر مصدقی با موضوع سبک زندگی یک خانواده خوشبخت (۲۰ مورد از ویژگی‌های یک خانواده خوشبخت) استفاده کردیم. در آخر با مرثیه‌سرایی و مداحی کربلایی سید پارسا حسینی مراسم را به پایان رساندیم.

... و این‌چنین خداوند توفیق برگزاری مراسم عزای سلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) را به ما عطا فرمود تا بتوانیم آنچه را که در توان داشتیم در طبق اخلاص تقدیم کنیم.

ان‌شاءالله که مورد رضایت حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و شما عزیزان حاضر در محفل قرار گرفته باشد.

(شایان‌ذکر است مراسم با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.)