مراسمات

  • 8648
  • 103 مرتبه
احیای شب نیمه شعبان ( اسفند 1401 )

احیای شب نیمه شعبان ( اسفند 1401 )

1402/01/03

در میان این همه شور و هیجان روزهای پایانی سال و در این اوقات بارانی و بین تمام مراسماتی که برگزار شد، ویژه برنامه ای داشتیم خصوصی و خاص ؛ مادر دختری..در شبی ناب، شب میلاد منجی عالم بشریت، شب زنده نگه داشتن دلها، شبی که بالاترین عمل آن کسب علم است، یه یادماندنی ترین لحظات را رقم زدیم.😍

 در این گردهمایی شاد و رنگارنگ و آسمانی که برای حدود ۶۰ نفر از دختران طرح خصوصی نیلوفرانه با همراهی صمیمانه و بانشاط مادران برگزار شد، از ساعت ۲۱ تا حوالی ۲ بامداد ضمن احیای این شب بافضیلت و مناجات، با مجموعه متنوعی از برنامه های فرهنگی شاد میزبان عزیزان بودیم.

از زیباترین های این برنامه، حضور فعال دختران هنرمند در اجرای مراسم بود؛ که از آن جمله می‌توان به تلاوت آیه های نور ، مجری گری و تدارک میزهای جذاب و دیدنی  از دستپخت های کدبانوهای آینده که معطر به عطر گل نرگس بود، نام برد.

 همچنین حضور مادران و همراهی با دختران در چیدمان میز پذیرایی بسیار ارزشمند بود که زیبایی و خاطره انگیزی آن شب را دوچندان کرد.

در این مراسم معنوی استاد پزشکی راد مدیریت مجموعه موسسه شمیم خانواده به بررسی ویژگی‌های خانواده منتظر برای مادران پرداختند.

استاد پزشکی حاکمیت عقل، معنویت، محبت، صداقت، دقت به معاشرت های خداپسندانه و مال حلال را در یک خانواده مهدوی مهم دانستند.

ایشان در این راستا مطالعه کتاب «خانه ای برای همه» را به مادران توصیه نمودند.

در پایان پس از تقدیم هدایایی به رسم یادبود، بهترین های جشنواره غذا نیز اعلام گردیدند.

کی می‌کنی چشم مرا خیس؟!  
با آن قدم‌های بهاری...🌧

موسسه فرهنگی شمیم خانواده آسمانی