مراسمات

  • 8679
  • 183 مرتبه
بزرگداشت روز معلم

بزرگداشت روز معلم

1402/02/13

🔹▫️به نام اولین علم▫️🔹  

🌾چه می‌توان نوشت که کلمات همیشه کم می‌آورند در مقامی که مولای متقیان فرمود: «من علمنی حرفاً صیّرنی عبداً»  هرکس مسئله‌ای را به کسى یاد دهد پس محقّقاً مالک او شده است.

و مثل همیشه روز معلم را بهانه می‌کنیم و آنچه را در کلام نمی گنجد از دل می‌نویسیم: و باهمه بلندی مقام معلمان و اساتید و کوتاهی مرتبه ما در برابر آنها، اما برما لازم است که قدردان زحمات همیشگی شان باشیم.💐

🔻🔻🔻 

و به این مناسبت موسسه فرهنگی شمیم خانواده آسمانی، در روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت با همراهی پرسنل موسسه برای سپاس از  مدیریت موسسه و مربیان کلبه بازی و خلاقیت، مراسمی هرچند ساده اما به رنگ پاک و با شور و نشاط برپا نمود. 

🌹 در ابتدای برنامه ضمن سپاس از زحمات بی دریغ استاد پزشکی باحضور پرنشاط نوگلان و دختران و پسران پیش دبستانی و تقدیم هدیه زیبا و ارزشمند این عزیزان که با دستان کوچک و هنرمندشان برای استادپزشکی تهیه کرده بودند، دقایقی نیز در محضر این بزرگوار، از بیاناتشان استفاده نمودیم.

⬅️ ایشان پس از تشکر از برپایی این مراسم، در بزرگداشت استادمطهری و مقام و آداب علم آموزی فرمودند: بر همه‌ی ما لازم است که در مسیر اخلاق ، برجسته باشیم. و از جمله حقوق شاگرد بر گردن استاد به این موارد اشاره داشتند: محبت، تواضع، تفقد از احوالات، احترام به شخصیت و اهمیت به افکار افراد، رعایت مواسات، رفق و مدارا، گشاده رویی و...

⬅️ در ادامه‌ی این روز پرخاطره، ضمن اجرای خانم یعقوبی و کابلی در ستایش این مناسبت،  از مربیان کلبه بازی و خلاقیت نیز تقدیر شد.

🔹__________🔷____________🔹

«موسسه فرهنگی شمیم خانواده آسمانی» بزرگداشت روز معلم؛ ۱۴۰۲