مراسمات

  • 8693
  • 329 مرتبه
جشن پایان سال کلبه بازی و خلاقیت

جشن پایان سال کلبه بازی و خلاقیت

1402/03/02

▫️استادپزشکی ؛ مدیریت موسسه فرهنگی شمیم خانواده آسمانی: ایجاد خاطرات خوب و به یادماندنی از دین و افراد دیندار و مناسبت های مذهبی و نمایش زیبایی های دین، از مهمترین اهداف اصلی مجموعه خصوصا واحد کلبه بازی و خلاقیت است.

جشن پایان سال کلبه بازی و خلاقیت در آخرین جمعه سال جاری ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور والدین دختران و پسران نوباوه و پیش دبستانی

در محل آمفی تئاتر فرهنگسرای کودک و آینده برگزار شد.

🔰🔰🔰

❗️در جامعه امروز که توجه به تربیت معنوی عمدتاً به طور شایسته مورد توجه قرار نمی‌گیرد، مجری برنامه با این روایت از رسول خدا که می فرمایند:

« وای بر احوال فرزندان آخرالزمان از دست پدرانشان؛ که توجه خود را صرف برآوردن نیازهای مادی فرزندان خود کرده و از تربیت دینی آنها غافل‌اند. »
خطاب به پدران و مادران آخرالزمان مراسم را آغاز نمود.

🌀 اجرای سرودقرآنی، شعر خوش آمد گویی، دکلمه و سرود ملی توسط دختران و پسران نوباوه و پیش دبستانی از جمله برنامه های  بسیار دیدنی این مراسم بود که حال و هوای پاک و پرطراوت به محفل بخشید.

🔽🔽🔽

🔷🔶🔹 در ادامه‌ی مراسم، از مدیریت موسسه فرهنگی شمیم خانواده آسمانی؛ سرکار خانم پزشکی دعوت شد که چنددقیقه ای از بیاناتشان استفاده نماییم.

🔹ایشان ضمن تشکر از اعتماد والدین بابت حضور در این مجموعه، افزودند: باتوجه به اینکه مجموعه شمیم خانواده از سال ۷۲ تأسیس و شروع به فعالیت نموده است، اما ۷ سال راه اندازی واحد کلبه بازی و خلاقیت برای بنده ارزشمند تر است.

◽️ تربیت براساس فطرت، آشنایی با مهارت های اجتماعی، تقویت حس تعاون تقویت آموزش گروه و کادرسازی و.. از جمله اهم اهداف کلی این بخش می‌باشد.

✨ جشن انقلاب، جشن شب چله ، تولد گروهی، مراسم درختکاری و چهارشنبه های خلاق و تقویت مهارت های حرکتی از جمله آموزه های عمومی و اختصاصی برای گروه های سنی نوباوه و پیش دبستانی بود که مدیریت موسسه از آن ها نام بردند.

📎همچنین این برنامه ها از جمله مواردی بود که مدیریت مجموعه برای پیش دبستانی نام بردند: تاب آوری، افزایش هوش چندگانه، آشنایی با قرآن، شناخت و عشق به اهل بیت علیهم السلام، آموزش علوم ریاضی و زبان آموزی 

📍 ایجاد حال و هوایی شبیه محیط امن و آرام بخش خانه که کودک در آن آرامش داشته باشد و خلاقیت شکوفایی پیدا کند.

🔅 جشن فرشته ها، سرود شهید و امام زمان و شعر خداحافظی از دیگر برنامه های این مراسم بود که توسط کوچولو های محفل برگزار شد. 

✅ ضمنا در پایان با هدیه هایی کودکانه و جذاب به رسم یادگار، از حضور و همراهی یک‌ساله یکایک نوگلان توسط مدیریت تقدیر شد.🎁🎁🎁

«موسسه فرهنگی شمیم خانواده آسمانی»
واحد کلبه بازی و خلاقیت

🔰آدرس کانال کلبه بازی و خلاقیت