مراسمات

  • 8696
  • 244 مرتبه
جشن روز دختر خرداد 1402

جشن روز دختر خرداد 1402

1402/03/06

✨شیردخترغیور دختر سرزمین نور✨

اصالت و نجابت و عزتت‌ ، دریای زیبایی ست و لبخندت از قشنگی های بی‌نظیر دنیا ... ☺️😍

و قطعا که تو! محور خانواده ای و حماسه ساز آینده ...
🔻🔻🔻

🌺 در هفته ای که هر لحظه و هر روز آن رنگ زیبای دخترانه داشت و عطر افشانی امام مهربانی در آن طنین انداز بود، موسسه شمیم خانواده آسمانی نیز افتخار این را داشت که در یک عصر بهاری ، محفلی رنگین و پرنشاط برای حدود ۶۰ نفر از دختران زیباروی سوم ابتدایی تا دهم به همراهی مادران، برگزار نماید.

🌺 ضمن فضاسازی متفاوت و چشم نوازی که برای این دختران عزیز تدارک دیده شده بود، از مادران هم دعوت شد که در این جمع صمیمی و در این مهمانی خصوصی نیز در کنار عزیزانشان لحظاتی شاد و به یادماندنی را رقم بزنند.

🌺 پس از تلاوت آیات قرآن توسط یکی از دختران و مولودی خوانی ، مدیریت موسسه، ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به جمع خصوصی، خیلی کوتاه اما پربار در ارزشمندی مقام دختر و به مناسبت دهه کرامت ، با اشاره به روایتی از پيامبر خدا صلّى اللّه عليه و آله سخن را آغاز کردند و بیان داشتند:
❤️دختران چه فرزندان خوبى هستند! انسان‌هاى لطيفى كه آماده انجام امور پدر و مادر خود بوده و انس‌گيرنده، بابركت و نوازش‌دهنده هستند.

🌺 استاد پزشکی در این زمینه، از مادران خواستند یک صفت از دختران خود بیان کنند و همچنین دختران نیز یک ویژگی بارز خودشان را.

🌺 ایشان در ادامه‌ی مطلب، ضمن اینکه بیان کردند: زیارت ؛ یعنی بردن روح جلوی آینه و دیدن زشتی ها و اصلاح آن‌ها، در ایامی که نزدیکی ولادت امام رضا علیه السلام می‌باشد، مخاطبین محفل را دعوت کردند به کسب علم و معرفتی که نور باشد و راهگشای زندگی .

🌺 استاد با توضیح و درک مفهوم و معنای چند سلام به حضرت رضا علیه السلام، سخن را به پایان رسانده و از دختران خواستند که در مفهوم آن ها بیشتر تامل داشته باشند، انس بگیرند و از امامی که مهربانانه دستگیری می‌کند، طلب نوری داشته باشند که راه گشای زندگی دنیایی و آخرتیشان باشد:👇

السلام علیک یا شمس الشموس
السلام علیک یا عالم آل محمد
السلام علیک یا معین الضعفا
السلام علیک یا انیس النفوس

🌺 و در پایان این جشن، ضمن توزیع هدایایی به رسم یادگاری به تمامی دختران و عکسهای گروهی با مدیریت موسسه، نامه ای زیبا و دخترانه به عزیزان نیز تقدیم شد.

«موسسه فرهنگی شمیم خانواده آسمانی» واحد دختران

💻📲آدرس کانال های خبری موسسه در:
 ایتا | سروش