امید های آینده
  • 8590
  • 69 مرتبه
شیطان و دارودسته‌اش!

شیطان و دارودسته‌اش!

1401/09/17 11:16:17 ق.ظ

نشانه‌های Satanism

شیطان‌پرستان فرقه‌هایی هستند که اگر بخواهیم در مورد آن‌ها و چگونگی پیدایششان اطلاعاتی داشته باشیم باید ازاینجا شروع کنیم که سال‌های پس از رنسانس را می‌توان به سال‌های افسارگسیختگی جهان غرب در تمامی ابعاد فردی و اجتماعی و جنبه‌های متعدد منتهی به روابط انسانی توصیف کرد. پس از برداشته شدن یوق تعالیم متعصب کلیسای کاتولیک از گردن انسان غربی، چند کنش عمده فکری و فلسفی شکل گرفت که یکی از آن‌ها شیطان‌پرستی بود.

برخی از عناصر فاسدالاخلاق با اتکا به گرایش‌ها و نظریات توراتی و پروتستانی به‌صورت مخفیانه جریان «شیطان‌پرستی» را با ویژگی‌هایی همچون گناه گرایی، قتل، تجاوزات جنسی، عدم اصول اخلاقی، بی‌توجهی به مسائل توحیدی و... پایه‌گذاری کردن.

اما باوجود عدم استقبال عمومی از عضویت در گروه‌های شیطان‌پرستی، آموزه‌ها و تعالیم گمراه‌کننده شیطان‌پرستان به‌واسطه قدرت‌های بزرگ سیاسی منتشر شد.

سال 1960 را می‌توان به‌صورت جدی آغاز دور جدید حیات و فعالیت شیطان‌پرستان در آمریکا دانست.

شیطان‌پرستان آمریکایی عقیده داشتند که شیطان نه یک موجود بد، بلکه یک فرشته خادم برای آزمایش انسان‌ها است!

 

عضویت در گروه شیطان‌پرستان

شیطان‌پرستان که در آن زمان تعداد محدودی را تشکیل می‌دادند، پس از گذشت چند سال تصمیم گرفتند تا این فرقه را گسترش دهند و از روش‌های گوناگونی برای جذب شدن در این گروه استفاده کردند.

یکی از روش‌های جذب جوانان، استفاده از موسیقی‌های راک بود. خوانندگان این سبک از موسیقی بر روی صحنه و در کلیپ‌های خیابانی دست به خوردن و آشامیدن میوه‌های فاسد، خون و مردار و... می‌نمودند و کاست‌های ضبط‌شده‌شان در کشورهای مختلف انتشار داده می‌شد.

جوانان زیادی از این موسیقی استقبال کردند و دلیل استقبال از این موسیقی چیزی نبود جز؛ جاذبه‌های مجازی و حاشیه‌ای موسیقی مانند ایجاد فضا برای روابط آزاد دختران پسران و ارزان و قابل‌دسترس بودن موسیقی با توجه به ارتقاء تجهیزات فنی تکثیر و توزیع آن.

یکی دیگر از روش‌های جذب افراد به این گروه، تشکیل کلاس‌هایی با موضوعات جذاب بود که در انتهای این کلاس‌ها قوانین شیطان‌پرستی را آموزش می‌دادند.

موضوعات کلاس‌ها عبارت بود از:

الف: آرامش، ب: روحیه شاد، ت: ارتباط مؤثر، ث: موفقیت شغلی، ج: موفقیت اجتماعی، چ: انرژی‌درمانی، ح: مدیتیشِن، خ: یوگا، د: تمرکز و مراقبه، ذ: تسلط بر خویشتن در 10 روز، ر: مراقبه در 20 جلسه

 

برخی از قوانین شیطان‌پرستی

عقد زن و شوهر با تقسیم یک نان از خانه پیشوایان دین بین عروس و داماد و خوردن آن دو محقق می‌شود.

طلاق نیز با پرتاب یک سنگ‌ریزه از طرف شوهر به‌سوی زن محقق خواهد شد!

پوشیدن لباس آبی حرام است!

درختان بزرگ قدیمی را تقدیس کنید و با پارچه آن را بپوشانید یا رنگ بزنید!

رعدوبرق و ابر و آتش و خورشید و ماه و ستارگان را گرامی بدارید و به نان و چراغ احترام ویژه بگذارید.

آموختن سواد حرام است. سزای باسواد در دنیا قتل و در آخرت عذاب است.

آموختن عربی ممنوع است. فقط یک نفر از نسل شیخ عدی حق دارد عربی و قرآن یاد بگیرد، ولی باید نام شیطان را از نسخه قرآن پاک کند. کسی حق ندارد نام شیطان را به زبان بیاورد.

کوتاه کردن ناخن حرام است!

ترک وطن بیش از یک سال حرام و موجب جدایی زن از شوهر می‌شود!

و...

 

شیوه‌های تبلیغ

امروزه بیش‌ترین شیوه‌های تبلیغ به‌صورت انتشار سی دی، کاست و پوستر مربوط به خوانندگان متالیکا، گسترش یافتن سایت‌ها و وبلاگ‌های مربوط به شیطان‌پرستی، تبلیغ و اطلاع‌رسانی از طریق پارتی‌های شبانه و گفتگوهای دوستانه علی‌الخصوص در مناطق مرفه شهرها، تبلیغ در تالارهای گفتگوهای مجازی و... صورت می‌گیرد.

منبع: مجله دیدار آشنا

اخبار مرتبط