مراسمات

  • 8553
  • 170 مرتبه
آغاز فعالیت کلبه بازی و خلاقیت مؤسسه شمیم خانواده آسمانی

آغاز فعالیت کلبه بازی و خلاقیت مؤسسه شمیم خانواده آسمانی

1401/07/14

هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی، کلبه بازی و خلاقیت مؤسسه شمیم خانواده آسمانی شروع به فعالیت نمود.

شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، مؤسسه فرهنگی شمیم خانواده آسمانی در کلبه بازی و خلاقیت پذیرای بیش از ۷۰ کودک در مقاطع نوباوه و پیش‌دبستانی ۱ و پیش‌دبستانی ۲ در دو بخش مجزا برای دختران و پسران بود.

در این مراسم هم‌زمان با جشن و بازی کودکانه برای نوآموزان، جلسه ویژه مادران نیز باهدف آشنایی بیشتر والدین با مؤسسه و جزییات برنامه‌های سالانه برگزار گردید.

خانم پزشکی مدیریت مجموعه؛ ضمن اشاره به آیه 6 سوره مبارکه تحریم به بیان مطالبی در خصوص تحکیم بنیان خانواده پرداخته و فرمودند: هدف اصلی مؤسسه، حفظ و تحکیم بنیان خانواده است و اینکه فرزندان شما فرد مفیدی برای خانواده و جامعه تربیت شوند.

ایشان در ادامه افزودند: به شما مادران توصیه می‌کنم در بحث تربیت از توسل غافل نشوید و هرروز به نیت ادب فرزندانمان به حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام) متوسل شوید. همچنین به فرزندان خود قبل از خروج از منزل، سلام به امام زمان عج به‌عنوان پدر مهربان را آموزش دهید تا در وجود آن‌ها نهادینه شود.

استاد پزشکی دین اسلام را دین فرح و شادی دانسته و از والدین خواستند که در ایام ولادت اهل‌بیت (علیهم‌السلام) حتماً یک مراسم شادی هرچند ساده و مختصر در منزل برگزار نمایند تا کودکان پس از دو ماه عزاداری اهل‌بیت با مراسم شادی برای اهل‌بیت هم انس بگیرند و بدانند که اسلام فقط دین گریه و عزاداری نیست و در کنار آن شادی هم وجود دارد.