مراسمات

  • 8626
  • 142 مرتبه
اعتکاف ماه رجب 1401

اعتکاف ماه رجب 1401

1401/11/18

🌙 در ماه پربرکت و بارانی رجب و در این روزهای خاص و بی‌نظیر از بامداد شنبه ۱۳ رجب تا « دوشنبه» نیمه ماه باحضور مدیریت موسسه و گروه مربیان، در مراسم اعتکاف مسجد سناباد باافتخار و با کلی برنامه های فرهنگی متنوع، همراه ۲۲نفر از دختران آسمانی ابتدایی و متوسطه بودیم و هستیم..
▫️ دکتر اصغریار، دکتر طاهری، «نویسنده کتاب» و حاج آقا ماندگاری و آقایون لعل و طاهری از جمله اساتید برجسته این اعتکاف بودند که وضعیت اخیر کشور ، گفتمان پیرامون خدای تو کیست؟ و خودت را بشناس، از جمله مباحثی بود که توسط این بزرگان به آنها پرداخته شد.

▫️ و همچنین سرکار خانم ها سیبویه، حیدرزاده، جوادی و  برغمدی ، به بیان موضوعاتی چون تدبر در آیه های نور، فن بیان و زبان بدن  نیز پرداختند.

▫️ ضمنا حضور استادپزشکی در لحظات نورانی و خلوت های زیبا و عارفانه شبانگاه و سحرگاه، مناجات های کوتاه و دلنشین اقامه نماز شب بصورت کوتاه و مختصر و مشاوره های فردی از دیگر برنامه های ارزشمند این اعتکاف بود.

💫 جزخوانی، برگزاری اعمال نیمه رجب، تلاوت دعای مجیر، البته با کلی ویژه برنامه های خاص جوان پسند، و تفریحات سالم و پرخاطره توسط مربیان خوش ذوق، خانم ها خالقی و آشفته زیبایی این لحظات را برای دختران دوچندان کرد.

خدای خوبی‌ها!🙏

 با همه وجود پای به آستان ملکوتی‌ات گذاشنیم و تو چه خوبی و صبوری... 

 همه درد و دل‌هایمان را … می‌بینی و ما فقط حرف می‌شویم و تو گوش...

و شاید بخششِ حتی یکی از گناهان ما جایزه‌ای باشد برای یک پله بالاتر آمدن و به تو نزدیک شدن!

 خدای منان ...
مارا به خودت نزدیک و نزدیک‌تر کنangel