مراسمات

  • 8726
  • 246 مرتبه
روضه اباعبدالله حسین (ع)

روضه اباعبدالله حسین (ع)

1402/05/15

تنها ترین امام زمین مقتدای شهر🖤 تنها چه می‌کنی؟! توکجایی ؟! کجای شهر؟!؟؟😔😢
.
.
.
🏴 عطرحسین در موسسه شمیم خانواده آسمانی با حضور جمع بانوان و جوانان و کودکان روح و جان را صفا بخشید.

🏴 به لطف خدا و میزبانی صاحب عزای عاشورا چندین سال است همزمان با تاسوعا و عاشورا حسینی، مراسم عزاداری بانوان با محوریت جوانان در این مجموعه برگزار می‌شود. امسال نیز از ششمین روز محرم باحضور بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان و جوانان و ۵۰ کودک ۴ تا ۷ ساله در طبقه ای مجزا با ویژه برنامه های عزاداری کودکانه برگزار شد.

🏴 تلاوت آیه های نور، زیارت عاشورا، همخوانی و سینه زنی با محوریت دختران توسط یکی از مداحان جوان، بیان احکام باحضور متخصص وپاسخگوی سوالات شرعی، سخنرانی استاد پزشکی با عنوان راهی به قلب حسین، و مداحی سرکار خانم اکبری، از جمله اهم برنامه های این شب‌ها بود.

روضه اباعبدالله
قسمت دوم سخنرانی

🔻🔻🔻

🏴 استاد پزشکی خطاب به جوانان گفتند: باید نگاهمان به حضور مجالس اباعبدالله، ورود به دانشگاه امام حسین علیه السلام باشد، تا بتوانیم درس بندگی بیاموزیم.

🏴 مصادیق معنی لبیک یا حسین و شیوه های یاری حضرت نیز از جمله عناوین کلیدی سخنرانی این چندروز مراسم عزاداری حسینی بود.

🏴 همچنین استادحوزه به تعریف دین و دینداری پرداختند. و  دوستی خدا و اولیا خدا، بغض نسبت به دشمنان خدا و عشق به تمام خوبی‌ها و بیزاری از بدی ها از جمله مباحثی بود که در این زمینه ، به آن پرداخته شد.

قسمت سوم

🏴  استاد دانشگاه خطاب به دختران جوان : تمام هم و غم ما باید  رضایت امام باشد  خصوصا در اهمیت حجاب برای دفاع از اصول نظام ، از سختی هایی که شهدا در کانال ها داشتند تا یک وجب خاک وطن رو حفظ کنند، غافل نشویم.

🏴 جهاد زنان در جامعه امروز جنگ نرم و فضای مجازی قدرت جهانی در برابر قدرت خدا!!! جهاد تبیین و بررسی کوتاهی نسبت به مسائل فرهنگی روز و آمار فساد و خودکشی در کشورهای جهان و علل آن از جمله مسائل بسیار پراهمیت بود که استاد مروری اجمالی به آن داشتند .
و همچنین افزودند: در گفتمان های روزمره خود خیلی بیشتر دقت داشته باشید ، خصوصاً تحلیل و بررسی مسائل سیاسی بدون  مطالعه و تحقیق ، که مسئولیت شرعی بر عهده ما دارد.

🏴 عزاداران حسینی ..
برای یاری حضرت، معرفت افزایی ضروری است. ان شالله زندگی هایمان مالامال از عطر اهل بیت علیهم السلام باشد.🤲

💻📲آدرس کانال های خبری موسسه در:
 ایتا | سروش  | کلبه بازی و خلاقیت